Kerko me Shume ne Web

Comodo Internet Security 3.5

Friday 7 August 2009


Çka thonë se rreth PC përdoruesit Comodo i vlerësuar me çmime fituese firewall: Ky është një shkëlqyer firewall .... një shumë të ngurta firewall që tashmë mund të konkurrojnë me disa lojtarë të mëdha. Pak më shumë veçori dhe mbani atë si të mirë ashtu siç është tani, Holy Cow! Kjo mund të jetë E firewall!!! Wonderful qëndrimi këtu rrotull dhe përkrahje është e shkëlqyer. Very nice indeed I dha CPF një 5. Unë nuk kanë pasur një çështje me vetë firewall. I love e shohin dhe e ndjejnë atë, të qetë kandidon për dallim nga të tjerët. Unë nuk kanë pasur portit, ose ndonjë program tjetër bllokuar me këtë çështje dhe firewall GJITHMONË të vazhdojë dhe do të vazhdojnë të përdorin atë. Pas za përdorur për vite, kjo është si vazhdim e sipër nga një larosh me një kalë i egër. Eshtë një nga ata programe që bëhet vetëm një pjesë e PC tuaj, ashtu si u ka bërë. Gotta love it. Paul I vetëm të kërkuar për të thënë faleminderit. Kam provuar tuaj firewall dhe është pa dyshim, më e mirë firewall kam përdorur kurrë. Për herë të parë, unë kaluar Shields UP me 100% vjedhurazi Vlerësimi ... Excellent job!. Unë jam shumë shpresë për të instaluar Comodo antivirus sa më shpejt të jetë se është lëshuar si një version pune të plotë. I kishte të shkarkohet versioni Beta. Më shumë se unë jam i impresionuar me Comodo. Unë kam Ivault, i Verifikimit Engine & firewall instaluar në të tashmen. Kam patur zero çështjet me këto produkte. Ju keni patjetër got time votave. Jmcneil Comodo Internet Sigurimit (CIS) e kombinon Comodo firewall dhe shteti i fuqishëm i artit antivirus mbrojtje në një suitë. PC tuaj mbron kundër 1 miliard + executables përfshirë viruset, root kits, Trojans, dhe zero-ditore sulmeve. Më shumë se 10 milion PC përdoruesit në mbarë botën mbështeten në total Comodo për mbrojtjen e internetit. Dhe edhe me të gjitha këto tipare të madh, është i lirë CIS.

0 comments

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

McAfee Antivirus Program i shpallur si me te Fuqishmit kunder Virusave

Nese sado pak ju ka ndihmuar Blogu yne ,atehere ju lutem ngarkoni keto dy linke ne Websitet Tuaja qe jane:http://www.you4dating.com/ si dhe blogu yne per ju ne shqip me informacione te shumta nga te gjitha lemit.http://shkarko-programe.blogspot.com/Faleminderit dhe Respekt.